Szkolenia i wsparcie techniczne

Wspieramy technicznie

QUADRA-NET posiada wykwalifikowaną kadrę techniczną, wspomagającą Kontrahentów oraz Partnerów Serwisowych w realizacji procesu obsługi sprzętu oraz Klienta. Nasz dział techniczny odpowiada na bieżące problemy techniczne, wspomaga swoją wiedzą, a na podstawie własnych i dostarczonych przez Partnerów Serwisowych doświadczeń tworzą biuletyny techniczne podnoszące kwalifikacje i wiedzę pozostałych serwisów. Nasi inżynierowie nie tylko wspierają swoją wiedzą, ale również są zaangażowani w poszukiwanie części zamiennych, współpracę z dostawcami, w tym również bezpośrednio z Chin. Pozyskane na rynku części są przez nas badane, testowane, współpracujemy tylko z tymi dostawcami, których jakość części nie budzi żadnych zastrzeżeń. 

Dla naszych Kontrahentów wykonujemy cykliczne raporty usterek, zużycia części, kontrolujemy proces zwrotów produktów po wymianie. Dbamy o to, aby nasi Partnerzy Serwisowi świadczyli usługi na najwyższym poziomie, przy jednoczesnym obniżaniu ilości  wymienianych produktów i kosztów zużytych części. 

QUADRA-NET zatrudnia również specjalistę ds. Jakości Obsługi Klienta i Szkoleń. Dzięki cyklicznym szkoleniom dla pracowników obsługi Klienta z umiejętności miękkich, , budowany jest pozytywny wizerunek marek naszych Kontrahentów.

Czym się zajmujemy?

Nasze usługi:

Zapraszamy do kontaktu, przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę: