Naprawa pogwarancyjna

Naprawa pogwarancyjna – sieć serwisowa zrzeszająca najlepszych

Sprzęt elektroniczny nieustannie ulega usterkom. Jego żywotność tak naprawdę określona jest głównie na okres gwarancji, natomiast po jej zakończeniu, urządzenia szybko tracą swoje możliwości. Sieć serwisowa QUADRA-NET prowadzi usługi, w skład których wchodzą naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne, dzięki czemu wielu naszych Kontrahentów to towarzystwa ubezpieczeniowe, producenci sprzętów elektronicznych, AGD, RTV oraz TV, a także dystrybutorzy, czyli sklepy oferujące wyżej wymienione sprzęty. Jakie korzyści niesie za sobą współpraca z siecią serwisową, jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne? Co możesz zyskać, dzięki współpracy nastawionej na jakość oraz zaufane relacje? Poznaj nas oraz naszych Partnerów Serwisowych, którzy świadczą usługi w całym kraju.

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne – towarzystwa ubezpieczeniowe

Z ogromnym zaangażowaniem podchodzimy do współpracy z ubezpieczycielami, którzy codziennie podpisują tysiące umów ubezpieczeniowych na sprzęt elektroniczny. Gwarantują tym samym opiekę nad uszkodzonym sprzętem i profesjonalną jego naprawę, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku. My, jako sieć serwisowa, prowadzimy ekspertyzy techniczne sprzętów, aby dostarczyć maksymalną ilość informacji dla towarzystw ubezpieczeniowych, którym zależy na rzetelnej opinii. Nie każda naprawa usterki leży bowiem po stronie ubezpieczyciela, ponieważ często występują sytuacje, kiedy to klienci, poprzez nieprawidłowe użytkowanie urządzeń, doprowadzają do ich zniszczenia. W naszej gestii leży ocena zasadności naprawy oraz jej opłacalności.

Ekspertyzy techniczne to nie tylko ocena, ale również wycena naprawy oraz zestawienie wszystkich elementów, które należy wymienić. Przy tym musimy również zawrzeć konkretne ceny, ponieważ w przypadku napraw nieobjętych gwarancją, klient musi znać dokładny koszt naprawy. Likwidacja szkód sprzętu elektronicznego to ogromna część naszej pracy oraz naszych Partnerów Biznesowych.

Co może zyskać towarzystwo ubezpieczeniowe, we współpracy z siecią serwisową? Przede wszystkim kompleksową obsługę szkód objętych ubezpieczeniem, a co za tym idzie:

  • kontrolę procesu pod względem kosztowym, czasowym i jakościowym;
  • organizację naprawy oraz ewentualny transport sprzętu;
  • wymianę towaru, montaż;
  • organizację sprzętu zastępczego;
  • dopełnienie formalności, związanych z naprawą;
  • usługę call center, w której profesjonalny zespół dokona czynności, związanych z obsługą szkody;
  • wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za projekt, która zajmie się wszelkimi czynnościami, związanymi z obsługą szkody.

Oprócz wyżej wymienionych korzyści, współpraca spowoduje skrócenie czasu likwidacji szkód, zmniejszenie kosztów usługi, stwierdzenie braku odpowiedzialności ubezpieczyciela u ponad 30% zgłoszonych szkód, kompletny system rejestracji i likwidacji szkód, kompleksową i szybką obsługę Klienta, a co za tym idzie jego zadowolenie, a także zmniejszenie ilości szkód całkowitych. Jak widzisz, korzyści się mnożą, dlatego tak wielu Kontrahentów zaufało naszemu doświadczeniu. Każda naprawa pogwarancyjna, jak i gwarancyjna to odpowiedzialność zespołu za kompleksową obsługę szkody. 

Naprawa pogwarancyjna i gwarancyjna dla producentów

Jak naprawy gwarancyjne to również współpraca z producentami. Zatrudnienie specjalistów w dziedzinie zarządzania pomocą techniczną oraz serwisem, wiąże się z ogromnymi kosztami. Wielu producentów decyduje się na outsourcing usług serwisowych i zaoszczędza na tym sporo pieniędzy. Tym bardziej, że taka usługa to zazwyczaj kompleksowe podejście do obsługi Klienta i każdej naprawy, o co producent nie musi się już zupełnie martwić.

Współpraca z największymi producentami sprzętu elektronicznego, dostarczyła naszej sieci oraz naszym Partnerom Serwisowym ogromne doświadczenie. Dzięki temu możemy tworzyć indywidualne oferty, dostosowane do oczekiwań Kontrahentów. Stale zmieniający się rynek serwisowy obliguje nas do podążania za tymi zmianami, a my nie pozostajemy w tyle!

Naprawy gwarancyjne u dystrybutorów

Dystrybutorzy sprzętu elektronicznego mają obowiązek zapewnienia dwuletniej rękojmi na produkt, a także gwarancji wynikającej z odpowiedzialności producenta. W tym przypadku zatrudnienie specjalistów wiąże się z ogromnymi kosztami, a im większa sieć dystrybucyjna, tym zgłoszeń przybywa. Dystrybutor potrzebuje możliwości samodzielnego pozyskiwania części zamiennych czy zbudowania magazynu. To rzeczywiście poważne kwestie finansowe, których mniejsi dystrybutorzy mogą nie udźwignąć.

Usługi zewnętrznego serwisu to wyjście idealne, tym bardziej, jeśli współpraca dotyczy sieci serwisowej. Dzięki temu każda naprawa jest indywidualnie kierowana do wyspecjalizowanego serwisu, a wszelkie formalności, jak również proces obsługi serwisu, leżą po naszej stronie. Tym samym możemy odciążyć dystrybutorów, których jedynym zadaniem w tym zakresie, jest przekierowanie każdej sprawy do nas. Oprócz tego oferujemy także usługi magazynowe, logistyczne, autorski system raportowy, call center, rozliczenia finansowe, a także szkolenia i wsparcie techniczne. Wszystko po to, aby współpraca przy obsłudze klientów, przebiegała bez żadnych problemów.