Statystyki nie kłamią. Każdy z nas coraz więcej czasu spędza na korzystaniu z telefonu. W efekcie wzrasta także liczba zgłaszanych awarii. Zepsuty ekran LCD, rozbita szybka? A może ekran dotykowy nie działa? Naprawa ekranu telefonu komórkowego to zdecydowanie jedna z najczęstszych realizowanych napraw w naszym serwisie. Posiadamy zamienne ekrany LCD do większości telefonów komórkowych, więc zdecydowanie szybko i sprawnie możemy pomóc, gdy pilnie tego potrzebujesz.
Statystyki nie kłamią
Jak podaje Moibile Vikings, ponad połowa Polaków spędza z telefonem w dłoni do 3 godzin dziennie.
Dla 23% respondentów czas ten wynosi już ponad 4 godziny. Co istotne, w czasie pandemii aż 44% z nas sięga po smartfon zdecydowanie częściej, niż robiło to wcześniej. Od marca 2020 roku spędzamy średnio 2 godziny więcej czasu na korzystaniu z telefonu. Nie można się zatem dziwić, że wraz z ilością spędzanego czasu rośnie ryzyko powstania awarii sprzętu. Wśród najczęstszych usterek pojawiają się: problem z odczytywanie karty SIM, szybkie rozładowywanie się baterii, rozbite szkło, czy problemy z oprogramowaniem.
Jakie czynności wchodzą w skład naprawy?
Telefon stał się nie tylko narzędziem komunikacji, ale także rozrywki, czy pracy. Właśnie dlatego jego sprawne funkcjonowanie jest tak istotne. W przypadku usterki najlepszym rozwiązaniem jest wyszukanie serwisu napraw, który szybko dokona naprawy. A jakie usterki najczęściej się zdarzają? Należą do nich przede wszystkim:diagnoza uszkodzonego telefonu,
- • naprawa szybki w telefonach,
- • naprawa i wymiana wyświetlacza,
- • wymiana baterii w telefonie,
- • wymiana obudowy telefonu,
- • naprawa zalanego telefonu,
- • wymiana szkła hartowanego w telefonie,
- • wymiana przedniej kamery,
- • naprawa przycisku bocznego w telefonie,
- • wymiana głośnika w telefonie,
- • naprawa Wi-Fi w telefonie,
- • naprawa Bluetooth w telefonie
- • naprawa lampy błyskowej w telefonie,
- • naprawa wejścia do słuchawek w telefonie,
- • wymiana panelu dotykowego.
Po zgłoszeniu awarii wykonujemy dokładną diagnostykę sprzętu, a następnie dokonujemy naprawy.
Istnieje możliwość wynajęcia sprzętu zastępczego – w przypadku zainteresowania taką opcją prosimy o informację podczas zgłaszania usterki. Koszt usługi ustalany jest indywidualnie.