Obsługa serwisowa dla firm

Obsługa serwisowa dla firm – lukratywny outsourcing

Postęp w dziedzinie elektroniki i cyfryzacji doprowadził do tego, że w zarówno w mniejszych firmach jak i dużych korporacjach mamy do czynienia z najróżniejszym sprzętem elektronicznym. Systemy z funkcją wykrywania i automatycznego naprawiania awarii oparte o sztuczną inteligencję są jeszcze w fazach testów. W związku z tym każdorazowo, gdy tylko przydarzy się uszkodzenie używanej w firmie elektroniki zachodzi konieczność wezwania specjalistów. Tacy pracują w firmie Quadra-Net a o ich pracy można przeczytać poniżej. 

Zatrudnianie serwisantów czy outsourcing?

Będąc właścicielem małej firmy z reguły dysponujemy dość mocno ograniczonym kapitałem. Awarie sprzętu komputerowego, drukarek, monitorów czy mniejszej elektroniki warto więc zlecać zewnętrznym podmiotom. Zatrudnianie serwisantów może się tutaj okazać zupełnie nieopłacalne. Czym mogą zająć się serwisanci z firmy Quadra-Net? Otóż oferują oni profesjonalne naprawy: 

  • komputerów PC,
  • laptopów,
  • drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych,
  • telefonów komórkowych,
  • lodówek,
  • zmywarek,
  • pralek,
  • ekspresów do kawy.

Powyższa lista stale się wydłuża wraz z rozwojem firmy. Proces naprawy przebiega bardzo szybko a firma Quadra-Net na czas naprawiania usterek oferuje swoim klientom sprzęt zastępczy. Wchodząc we współpracę z omawianą firmą podpisujemy umowę na realizowanie obsługi serwisowej i z automatu zostaje do nas przydzielony opiekun. W momencie pojawiania się awarii to właśnie z tą osobą się kontaktujemy. Firma posiada również nowoczesny system raportowania awarii. Po podpisaniu umowy, o której mowa powyżej, zostanie nam udostępniony login i hasło do tegoż systemu.

Quadra-Net – obsługa serwisowa firm z każdej branży

Decydując się na zlecenie obsługi serwisowej firmie Quadra-Net w pierwszym kroku powinniśmy skontaktować się z jej przedstawicielem. Firma wykona dla nas wycenę i przedstawi dedykowaną ofertę obsługi serwisowej. Warto dokładnie zapoznać się z zakresem zadań, jakie oferuje serwisant. Oszczędzi nam to czasu na zadawanie pytań i rozwieje wątpliwości co do ewentualnych napraw urządzeń wchodzących w skład naszej firmy.

Profesjonalna ekspertyza techniczna

Przechodząc do naprawy elektroniki użytkowej w pierwszym kroku przeprowadzana jest ekspertyza techniczna, której celem jest ustalenie stopnia uszkodzeń elementów budulcowych urządzenia. Przy ekspertyzie serwisant decyduje również o konieczności wymiany niektórych podzespołów. Jeśli obsługa serwisowa firm została zlecona niedoświadczonym serwisantom to wielokrotnie ekspertyzy przeprowadzane są ze szkodą dla klienta. Co to oznacza? Serwisanci zalecają wymianę podzespołu zamiast jego naprawy mimo tego, że byłaby możliwa i tańsza dla klienta. Należy unikać punktów serwisowych, które prowadzą podobne praktyki. W firmie Quadra-Net możemy liczyć na to, że naprawy elektroniki użytkowej będą przebiegały zawsze z myślą o odczuciach klienta.

Bezzwłoczna naprawa i sprzęt zastępczy

W momencie pojawienia się awarii serwisanci z firmy Quadra-Net szybko przechodzą do działania. Dzięki wspomnianemu systemowi raportowania możliwe jest przyśpieszenie naprawy. Serwisanci uczuleni na punkcie podtrzymywania dobrych relacji z klientami starają się usunąć awarie tak szybko jak to możliwe, ale przy tym oferują sprzęt zastępczy. W efekcie praca w naszej firmie wciąż przebiega płynnie i bez zakłóceń.

Obsługa serwisowa na zasadzie outsourcingu zyskuje na uznaniu i obecnie ponad 73% zarejestrowanych w Polsce firm korzysta z takich rozwiązań. Firma Quadra-Net jest jednym z liderów w branży i ostatnimi czasy rozszerzyła już swoją działalność na terytorium takich krajów jak Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria czy Turcja. Elektronika użytkowa naprawiana przez wysokiej klasy specjalistów z omawianej firmy pracuje bez zarzutu i często podzespoły po naprawie są w lepszej kondycji niż w momencie zakupu nowego urządzenia – potwierdza specjalista ds. kontroli i jakości z firmy Quadra-Net. Firma serwisuje sprzęt elektroniczny znanych marek. Zaliczają się do nich takie marki jak:

  • Apple,
  • Xiaomi,
  • Dell,
  • iRobot,
  • Samsung
  • i wiele innych.

Monitoring przebiegu zleceń

Kluczem do sukcesu w utrzymywaniu współpracy z klientami zlecającymi obsługę serwisową jest transparentność i szybkie działanie. W firmie Quadra-Net stawia się na jasne instrukcje, które w każdej naprawie serwisowej realizowane są z myślą o zadowoleniu klienta. Priorytetowym zadaniem pracowników tejże firmy jest monitorowanie przebiegu zleceń oraz stałe kontrolowanie czasu wykonania napraw. Współpracując z Quadra-Net od początku do naszej firmy przydzielana jest pewna pula pracowników, którzy skupią się tylko na nas. Dzięki temu Kontrahenci nie są zobligowania do kontaktowania z wieloma serwisantami z całej Polski. Dzięki współpracy z ponad 400 punktami serwisowymi w całym kraju firma Quadra-Net jest w stanie dokonywać bieżących napraw elektroniki użytkowej w krótkim czasie eliminując konieczność czasochłonnego dojazdu do domu czy firmy klienta. Naprawy elektroniki czy sprzętu AGD i RTV realizowane są centralnie lub lokalnie. Główny punkt serwisowy znajduje się w Poznaniu, jednakże naprawy dokonywane są także w warsztacie u Kontrahenta.