Outsourcing usług serwisowych

Outsourcing usług serwisowych – dlaczego się opłaca?

Zatrudnienie wewnętrznego specjalisty, który kompleksowo zająłby się naprawami sprzętów elektronicznych, generuje ogromne koszty dla pracodawcy. Tym bardziej, że w zależności od wielkości usług, tych osób może być od kilku do kilkunastu. Kwestia wynagrodzeń w takim przypadku to ogromna kwota, a ponadto nie mamy pewności, że specjaliści podołają każdej naprawie. Przecież nie każdy musi się specjalizować we wszystkim. A jednak tego właśnie oczekuje pracodawca, zatrudniający fachowców. Nie każdy może jednak pozwolić sobie na specjalistów, wśród których każdy zajmowałby się tylko jednym rodzajem sprzętów. A co, jeśli zepsuje się coś innego? Z pomocą przychodzi outsourcing usług serwisowych – usługa, która coraz częściej wchodzi na salony wielu branż. Poznaj jego możliwości i sprawdź, dlaczego możesz dzięki niemu zaoszczędzić.

Outsourcing usług serwisowych dla ubezpieczycieli

Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wymaga od towarzystw ubezpieczeniowych stałego dostępu do serwisu najwyższej jakości, który dokona oceny jej zasadności, w ramach naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej. Outsourcing usług serwisowych to jedna z najlepszych alternatyw, ponieważ ubezpieczyciel ma pewność, że zarówno ocena zasadności, jak również ekspertyza techniczna, będą rzetelne. Taka współpraca między siecią serwisową, a towarzystwem ubezpieczeniowym oferuje możliwość dopasowania dedykowanego Partnera Serwisowego, który wykona konkretną naprawę sprzętu, na którym zna się najlepiej.

Oprócz tego towarzystwo ubezpieczeniowe, które współpracuje z siecią serwisową, ma okazję zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy, ponieważ dobiera idealny dla siebie pakiet usług, w skład których wchodzi kompleksowa obsługa na wielu płaszczyznach. Jeśli prowadzisz towarzystwo ubezpieczeniowe, oferta QUADRA-NET z pewnością zainteresuje Twoją firmę. Podejmijmy współpracę opartą na rzetelnych usługach i zaufaniu.

Outsourcing usług serwisowych dla producentów i dystrybutorów

Dokładnie na tych zasadach współpracujemy z producentami sprzętów oraz dystrybutorami, którymi najczęściej są sklepy stacjonarne i internetowe. To ogromna część naszej współpracy z Partnerami Serwisowymi, ponieważ każdego dnia do sklepów zgłaszają się setki klientów z reklamacjami i rękojmiami. Zarówno producenci, jak i sklepy, są w tym przypadku odpowiedzialni za kompleksowy proces naprawy, a my jako sieć, zrzeszająca najlepsze serwisy, mamy okazję ich odciążyć, oferując outsourcing usług serwisowych. To się po prostu sprawdza – nasi Kontrahenci są zadowoleni z takiej współpracy, tym bardziej że przewidujemy określone terminy napraw i ekspertyz. Rzetelność usług to nasza dewiza, którą podążamy od wielu lat.

Doświadczenie w pracy z Partnerami Serwisowymi oznacza dla wszystkich obopólne korzyści. Łącząc swoje biznesy, prowadzimy usługi na najwyższym poziomie. Outsourcing usług serwisowych to również ogromna szansa dla serwisów, które podejmują z nami współpracę, ponieważ dostarczamy im stałe zlecenia na naprawy, a to generuje zyski, których samodzielne osiągnięcie byłoby trudne do zrealizowania.

Outsourcing usług serwisowych dla biznesu

Właściciele firm i dyrektorzy dużych korporacji doskonale wiedzą, czym grozi awaria sprzętów. To na urządzeniach opiera się większa część pracy w dużych firmach, mieszczących swoje biura w ogromnych wieżowcach. Nie każdy chce decydować się na wewnętrznego specjalistę, który w większości przypadków i tak musiałby zająć się wysłaniem sprzętu dalej, ponieważ wiele usterek musi wykonać profesjonalny serwis, posiadający specjalistyczny sprzęt oraz narzędzia. Jaki jest więc sens zatrudniania wewnętrznych specjalistów?

Outsourcing usług serwisowych to maksimum korzyści, które generują się wprost proporcjonalnie do ilości usterek sprzętu biurowego i elektronicznego w przedsiębiorstwach. Oprócz wyżej wymienionych korzyści, sieć serwisowa przydzieli Ci indywidualnego opiekuna, który zajmie się każdą usterką i kompleksowo dokona jej zlikwidowania. Nie musisz wyznaczać do tego wewnętrznego pracownika. Co więcej, w miarę potrzeb, przydzielimy Ci sprzęt zastępczy, dzięki któremu funkcjonowanie firmy będzie niczym nieprzerwane. Jeśli potrzebujesz pakietu serwisowego, który zapewniłby Ci spokój w pracy, czekamy na Ciebie. Z pewnością nie pożałujesz tej decyzji, bo warto mieć wszystko pod kontrolą w swojej firmie.

Outsourcing usług serwisowych

Współpraca z siecią serwisową, a tym samym zdecydowanie się na outsourcing usług serwisowych, to najlepsza okazja do uporządkowania tego tematu. Szybka realizacja na zgłoszenie serwisowe, wywiązywanie się z ustalonych terminów, kompleksowość usług, współpraca z autoryzowanymi serwisami bez utraty gwarancji, sprzęt zastępczy na cały czas naprawy, przydzielenie indywidualnego opiekuna projektu – wszystko to sprawia, że coraz więcej podmiotów decyduje się na outsourcing usług serwisowych. Warto podkreślić także, że sieć serwisowa QUADRA-NET zajmuje się kompleksowym podejściem do klienta, od sporządzenia oferty poprzez podpisanie umowy i przydzielenie opiekuna, aż po rozliczenia usług za dany miesiąc.