Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Zważając na to jak często awariom ulega elektronika użytkowa to jej posiadacze coraz chętniej decydują się na wykupienie dodatkowej gwarancji. W momencie zakupu sprzęt obejmowany jest również standardową gwarancją, której długość jest zależna od producenta lub sprzedawcy. W momencie pojawienia się awarii zakupionego urządzenia trafia ono w ręce serwisantów. Naprawy gwarancyjne realizowane są także w firmie Quadra-Net, która od kilku lat jest ważnym graczem na rynku. 

Współpraca z ubezpieczycielami 

Naprawy gwarancyjne realizowane w firmie Quadra-Net opierają się o dobrą współpracę z firmami świadczącymi usługi ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciele każdego dnia podpisują mnóstwo kolejnych umów ubezpieczeniowych na nowoczesny sprzęt RTV, AGD oraz na mniejszą elektronikę użytkową. Gdy dochodzi do awarii sprzętu objętego gwarancją to najpierw trafia on do ekspertyzy oraz wcześniej do wstępnych oględzin. Na tym etapie wyciąga się już sporo wniosków co do ewentualnych uszkodzeń. Podczas dokonywania ekspertyzy serwisanci dokładniej sprawdzają podzespoły oraz sprawdzają, czy jest realna podstawa do udzielenia napraw gwarancyjnych. Serwis gwarancyjny, jaki świadczy firma Quadra-Net zawsze stara się dostarczyć towarzystwom ubezpieczeniowym maksymalnie dużo informacji na temat sprzętu, który dostarczono technikom – potwierdza specjalista ds. napraw gwarancyjnych z firmy. 

Towarzystwom ubezpieczeniowym zawsze zależy na rzetelnych opiniach serwisantów i właśnie takie są im dostarczane przez serwisantów z Quadra-Net. Serwisanci od początku otaczają uszkodzony sprzęt profesjonalną opieką. Zanim jednak przejdą do naprawy to konieczne jest pozytywne rozpatrzenie wniosku. Zdarzać się mogą takie sytuacje, że to użytkownik sprzętu osobiście dokona uszkodzenia urządzenia. Na skutek nieodpowiedniego użytkowania mogą pojawić się różne awarie i nie mogą one być objęte usługą gwarancyjną. Zadaniem serwisantów jest rzetelna ocena tego co zdarzyło się z urządzeniem i wydanie ostatecznego werdyktu. Jeśli ocena zasadności naprawy jest pozytywna to serwisanci dokładają wszelkich starań, aby urządzenie wróciło do dobrej kondycji. 

Ekspertyza oraz profesjonalna wycena 

Sprzęt oddawany w ramach gwarancji nie jest poddawany jedynie ekspertyzie. Oprócz niej specjaliści z serwisu sporządzają szczegółową wycenę naprawy z uwzględnieniem wszystkich elementów, które muszą zostać wymienione na nowe. W wycenie umieszcza się również informacje na temat kosztów pracy serwisantów oraz kosztów transportu. Sporządzenie dokładnej wyceny jest kluczowe również dla samych klientów, których zgłoszenie o naprawę gwarancyjną zostało rozpatrzone negatywnie. Zawierając konkretne ceny w wykonanej wycenie naprawy dostarcza się klientom informacji ile dokładnie wynosiła cena wymienionych elementów. Decydując się na naprawę pogwarancyjną klienci muszą samodzielnie pokryć koszty naprawy. 

Jak dużo zyska ubezpieczyciel? 

Współpraca ubezpieczycieli z serwisantami z firmy Quadra-Net niesie ze sobą wiele korzyści dla tych pierwszych. Firma Quadra-Net oferuje:

  • skrupulatne kontrolowanie procesu ze szczególnym uwzględnieniem kosztów, czasu naprawy oraz jakości przeprowadzonych usług,
  • transport naprawionego sprzętu w razie potrzeby, 
  • wymienienie sprzętu gdy jego stan nie pozwala na naprawę lub jest ona nieopłacalna,
  • zapewnienie sprzętu zastępczego na czas realizacji napraw gwarancyjnych, 
  • stworzenie niezbędnej dokumentacji związanej z naprawą.

Firma dodatkowo oferuje usługi call center, które w znacznym stopniu usprawniają kontakt klienta z obsługą. Dzięki nim klient może w każdej chwili dowiedzieć się, na jakim etapie są obecnie prace nad naprawą gwarancyjną ich sprzętu. Warto też zaznaczyć, że do każdej sprawy przypisany jest osobny specjalista. Taka osoba jest odpowiedzialna za cały projekt i od samego początku go koordynuje. Dzięki temu, że naprawa gwarancyjna jest koordynowana przez jedną osobę to cała usługa przebiega sprawnie i zachowana jest transparentność. 

Naprawa gwarancyjna dla producentów i dystrybutorów 

Firma Quadra-Net poszczycić się może również bliską współpracą z producentami oraz dystrybutorami sprzętu elektronicznego. Taki outsourcing związany z obsługą techniczną w postaci napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych pozwala wymienionym wyżej podmiotom na zaoszczędzenie na kosztach osobowych. Zamiast zatrudniać specjalistów od technicznych kwestii, lepszym rozwiązaniem okazuje się zlecanie napraw zewnętrznym podmiotom, jakim jest właśnie firma Quadra-Net. 

Korzystając z oferowanej usługi serwisowej gwarancyjnej producenci są w pełni zwolnieni z konieczności pozyskiwania serwisantów czy też tworzenia całej infrastruktury potrzebnej do realizowania napraw. Natomiast jeśli chodzi o dystrybutorów to dla nich najbardziej czasochłonnym procesem jest pozyskiwanie części zamiennych, których niekiedy brakuje na rynku. Serwis gwarancyjny Quadra-Net niejednokrotnie dysponuje częściami zamiennymi, które mogą być nowe lub pozyskane z innych urządzeń, które nie kwalifikowały się do napraw. Zlecanie napraw serwisowych w oparciu o outsourcing jest więc rozwiązaniem pełnym korzyści zarówno dla ubezpieczycieli jak i producentów czy dystrybutorów.