Typy klientów

Ubezpieczyciele

Ubezpieczyciele

QUADRA-NET zaprasza do współpracy towarzystwa Ubezpieczeniowe w zakresie likwidacji szkód sprzętu elektronicznego.

QUADRA-NET posiada bogate doświadczenie w likwidacji szkód z tytułu przedłużonej gwarancji, przypadkowego uszkodzenia, dewastacji, zalania, przepięcia, proponujemy również wymianę sprzętu elektronicznego w przypadku rabunku czy kradzieży. Świadczymy usługi w zakresie:

  • Pełnej obsługi szkód objętych ubezpieczeniem
  • Kontroli procesu likwidacji szkód pod względem kosztowym, czasowym oraz jakości obsługi Klienta
  • Wykonania oględzin uszkodzonych towarów i sporządzenie ekspertyzy, która zawiera:
    – Opinię serwisu, co do zasadności roszczenia
    – Wycenę naprawy (robocizna, transport, koszt części)
    – Analizę ekonomiczności napraw wraz z wyceną nowego produktu o tych samych lub zbliżonych parametrach
  • Organizacji naprawy uszkodzonego towaru na miejscu, o ile jest to możliwe albo organizacja transportu uszkodzonego towaru do serwisu i naprawa w serwisie,
  • Organizacji wymiany towaru na nowy oraz jego transportu,
  • Montaż i instalacja produktów po wymianie
  • Organizacji i dostarczenia sprzętu zastępczego
  • Odebrania od klienta oświadczeń, należnych kwot wynikających z udziałów własnych klienta w szkodzie, kopii dokumentów potrzebnych w procesie likwidacji określonego typu szkody.
  • Współpracy w zakresie przygotowania odpowiedzi na skargę lub zażalenie poszkodowanego.
  • Przygotowywanie analiz, raportów, statystyk wg potrzeb ubezpieczyciela
  • Skup urządzeń po szkodach całkowitych lub utylizacja sprzętów

QUADRA-NET może zaoferować usługę Call Center, gdzie profesjonalny zespół likwidatorów dokona czynności związanych z obsługą szkody:

  • Ustalenie przyczyn, okoliczności i skutków wypadku ubezpieczeniowego
  • Ustalenie odpowiedzialności lub braku odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeniowego za szkodę
  • Ustalenie udziału (współudziału) czy tez odpowiedzialności osób trzecich
  • Rejestracja szkody w systemie
  • Prowadzenie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w zakresie zgłaszanych szkód (również prowadzenie archiwizacji całej dokumentacji i udostępnianie jej na prośbę Ubezpieczyciela czy Ubezpieczonego)
  • Prowadzenie bieżącej kontroli szkód

Na potrzeby każdego projektu jest wyznaczana osoba lub zespół osób, której zadaniem jest:

  • Dokonywanie bieżącej analizy akcji serwisowej
  • Kierowanie szkód do odpowiednich serwisów
  • Kontrola kosztów części zamiennych
  • Kontrola czasu realizacji usługi i kontaktu z Klientem
  • Akceptacja kosztów końcowych, sprawdzenie końcowego rozliczenia pod względem kompletności
  • Wyjaśnianie sytuacji spornych, trudnych
  • Rozpatrywanie reklamacji usługi od Klienta
  • Bieżący kontakt z likwidatorami szkód

Dzięki współpracy z QUADRA-NET uzyskujesz:

  • Skrócenie czasu likwidacji szkód
  • Zmniejszenie kosztów likwidacji dzięki naszemu autorskiemu systemowi kontroli kosztów części zamiennych
  • Stwierdzenie braku odpowiedzialności ubezpieczyciela u ponad 30% zgłoszonych szkód
  • Zmniejszenie ilości szkód całkowitych
  • Zadowolenie Klienta z kompleksowej, szybkiej obsługi
  • On-line system rejestracji i likwidacji szkód
Zapraszamy do kontaktu, przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę: