QUADRA-NET zaprasza do współpracy towarzystwa Ubezpieczeniowe w zakresie likwidacji szkód sprzętu elektronicznego.
QUADRA-NET posiada bogate doświadczenie w likwidacji szkód z tytułu przedłużonej gwarancji, przypadkowego uszkodzenia, dewastacji, zalania, przepięcia, proponujemy również wymianę sprzętu elektronicznego w przypadku rabunku czy kradzieży. Świadczymy usługi w zakresie:
- Pełnej obsługi szkód objętych ubezpieczeniem
- Kontroli procesu likwidacji szkód pod względem kosztowym, czasowym oraz jakości obsługi Klienta
- Wykonania oględzin uszkodzonych towarów i sporządzenie ekspertyzy, która zawiera:
– Opinię serwisu, co do zasadności roszczenia
– Wycenę naprawy (robocizna, transport, koszt części)
– Analizę ekonomiczności napraw wraz z wyceną nowego produktu o tych samych lub zbliżonych parametrach - Organizacji naprawy uszkodzonego towaru na miejscu, o ile jest to możliwe albo organizacja transportu uszkodzonego towaru do serwisu i naprawa w serwisie,
- Organizacji wymiany towaru na nowy oraz jego transportu,
- Montaż i instalacja produktów po wymianie
- Organizacji i dostarczenia sprzętu zastępczego
- Odebrania od klienta oświadczeń, należnych kwot wynikających z udziałów własnych klienta w szkodzie, kopii dokumentów potrzebnych w procesie likwidacji określonego typu szkody.
- Współpracy w zakresie przygotowania odpowiedzi na skargę lub zażalenie poszkodowanego.
- Przygotowywanie analiz, raportów, statystyk wg potrzeb ubezpieczyciela
- Skup urządzeń po szkodach całkowitych lub utylizacja sprzętów
QUADRA-NET może zaoferować usługę Call Center, gdzie profesjonalny zespół likwidatorów dokona czynności związanych z obsługą szkody:
- Ustalenie przyczyn, okoliczności i skutków wypadku ubezpieczeniowego
- Ustalenie odpowiedzialności lub braku odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeniowego za szkodę
- Ustalenie udziału (współudziału) czy tez odpowiedzialności osób trzecich
- Rejestracja szkody w systemie
- Prowadzenie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w zakresie zgłaszanych szkód (również prowadzenie archiwizacji całej dokumentacji i udostępnianie jej na prośbę Ubezpieczyciela czy Ubezpieczonego)
- Prowadzenie bieżącej kontroli szkód
Na potrzeby każdego projektu jest wyznaczana osoba lub zespół osób, której zadaniem jest:
- Dokonywanie bieżącej analizy akcji serwisowej
- Kierowanie szkód do odpowiednich serwisów
- Kontrola kosztów części zamiennych
- Kontrola czasu realizacji usługi i kontaktu z Klientem
- Akceptacja kosztów końcowych, sprawdzenie końcowego rozliczenia pod względem kompletności
- Wyjaśnianie sytuacji spornych, trudnych
- Rozpatrywanie reklamacji usługi od Klienta
- Bieżący kontakt z likwidatorami szkód
Dzięki współpracy z QUADRA-NET uzyskujesz:
- Skrócenie czasu likwidacji szkód
- Zmniejszenie kosztów likwidacji dzięki naszemu autorskiemu systemowi kontroli kosztów części zamiennych
- Stwierdzenie braku odpowiedzialności ubezpieczyciela u ponad 30% zgłoszonych szkód
- Zmniejszenie ilości szkód całkowitych
- Zadowolenie Klienta z kompleksowej, szybkiej obsługi
- On-line system rejestracji i likwidacji szkód
Sprawdź również:
Likwidacja szkód dla sprzętu elektronicznego
Ekspertyzy dla ubezpieczycieli