Profesjonalna obsługa klienta jest wpisana na stałe w działalność Sieci Serwisowej QUADRA-NET. Naszym zasadniczym celem jest osiągnięcie wysokiej satysfakcji i zaspokojenia indywidualnych potrzeb klientów naszych Kontrahentów. Podstawowym zadaniem naszych pracowników jest bieżący monitoring przebiegu zleceń, kontrola czasu wykonania i jakości obsługi Klienta. Zapewniamy pełne wsparcie w przygotowaniu projektu, ustaleniu reguł, procedur i zasad działania Partnerów Serwisowych. Do dyspozycji naszych Kontrahentów dedykujemy określoną liczbę pracowników oraz lidera projektu, który odpowiada za bieżącą realizacje usług i rozwiązywanie wszelkich problemów. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasi Kontrahenci kontaktują się z jedną osobą, a nie setkami serwisów w całej Polsce.
Zarządzanie procesem obsługi Klienta
Slogan usługi
Czym się zajmujemy?
Nasze usługi:
Rozliczenia finansowe
Call center
System raportowy
Usługi magazynowe, logistyczne oraz dystrybucja części zamiennych i produktów na wymianę
Szkolenia i wsparcie techniczne
Naprawy centralne i w domu u Klienta
Zarządzanie procesem obsługi Klienta
Naprawy i ekspertyzy sprzętu elektronicznego
Likwidacja szkód dla sprzętu elektronicznego
Ekspertyzy dla ubezpieczycieli
Zapraszamy do kontaktu, przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę: