Do profesjonalnej obsługi powierzonych zadań, QUADRA-NET wykorzystuje autorski system raportowy. Jest to zintegrowany, nowoczesny system informatyczny (QLS) pozwalający na kompleksową obsługę zgłoszeń, który ma możliwość transmisji do i z systemów zewnętrznych.
Oferujemy system przeznaczony do rejestracji zleceń i kierowania ich do obsługi w zarejestrowanych serwisach. System umożliwia obserwacje procesu obsługi Klienta i sprzętu poprzez przydzielanie odpowiednich statusów, także rozliczanie zleceń na potrzeby obsługi zleceniodawców.
Poprzez zorganizowany system logowania możliwa jest obserwacja zleceń przekazywanych do obsługi. QLS jest rozwiązaniem on-line, które umożliwia dostęp uprawnionym użytkownikom, w tym również sklepom, (login i hasło) z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Na potrzeby współpracy z naszymi obecnymi Kontrahentami system został wyposażony w automatycznie generowane dokumentów w pliku PDF: karta naprawy, informacja o braku możliwości naprawy gwarancyjnej, pokwitowanie za sprzęt, dokument przekazania sprzętu zastępczego oraz inne automatyczne dokumenty niezbędne w procesie obsługi Klienta.
Dodatkowym atutem systemu jest możliwość automatycznego informowania Klienta poprzez sms/email o statusie usługi, na każdym etapie jego realizacji.
System QLS współpracuje z wieloma systemami zewnętrznymi naszych Kontrahentów, jest dostosowany do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki jego innowacyjności jest możliwość bieżącej (w czasie rzeczywistym) transmisji danych do systemów zewnętrznych.
Za pośrednictwem systemu QLS możemy prowadzić system magazynowy, a także kontrolować proces wymiany produktu.
System pozwala na generowania raportów, zestawień, przygotowywanie analiz nie tylko dotyczących pracy serwisu, ale również dostaw i zużycia.
Zaletą systemu QLS jest duża elastyczność i dostosowywanie go do potrzeb i wymagań naszych Kontrahentów. Z drugiej strony, jego uniwersalność daje poczucie komfortu pracy naszym Partnerom Serwisowym.