Call center

Nasze call center jest obsługiwane przez doświadczonych operatorów posiadających umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta oraz niezbędną wiedzę techniczną. Call center jest  wyposażone w odpowiednie systemy zarządzania  i procedury działania, zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług. Naszym zadaniem jest obsługa Klienta, udzielanie mu niezbędnych informacji i doprowadzenie z sukcesem do rozwiązania problemu. Cały proces odbywa się według ściśle ustalonych standardów obsługi.

Dzięki naszym profesjonalnym działaniom możemy wypromować określony wizerunek naszego Kontrahenta, co w konsekwencji pozwala uzyskać lepszą pozycje na rynku.

Call center  QUADRA-NET świadczy profesjonalne usługi w zakresie:

  1. Udzielania telefonicznie podstawowych informacji oraz instrukcji w przypadku zgłoszonych przez Klienta  problemów technicznych dotyczących sprzętu; 
  2. Przyjmowania zgłoszeń od Klientów i ich rejestracja w systemie
  3. Informowania o realizacji zleconej usługi
  4. Pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów pojawiających się w procesie wykonywania usługi 
  5. Sprzedaży akcesorium

Czym się zajmujemy?

Nasze usługi:

Zapraszamy do kontaktu, przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę: