Nasze call center jest obsługiwane przez doświadczonych operatorów posiadających umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta oraz niezbędną wiedzę techniczną. Call center jest wyposażone w odpowiednie systemy zarządzania i procedury działania, zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług. Naszym zadaniem jest obsługa Klienta, udzielanie mu niezbędnych informacji i doprowadzenie z sukcesem do rozwiązania problemu. Cały proces odbywa się według ściśle ustalonych standardów obsługi.
Dzięki naszym profesjonalnym działaniom możemy wypromować określony wizerunek naszego Kontrahenta, co w konsekwencji pozwala uzyskać lepszą pozycje na rynku.
Call center QUADRA-NET świadczy profesjonalne usługi w zakresie:
- Udzielania telefonicznie podstawowych informacji oraz instrukcji w przypadku zgłoszonych przez Klienta problemów technicznych dotyczących sprzętu;
- Przyjmowania zgłoszeń od Klientów i ich rejestracja w systemie
- Informowania o realizacji zleconej usługi
- Pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów pojawiających się w procesie wykonywania usługi
- Sprzedaży akcesorium